Na našem území se nachází i vlčí Tábor a zde je zobrazen přibližný vzhled.

Nalezneme zde ...

K nalezení jsou zde samosebou nory pro vlky. Spousta nor pro vlky, jejich popis atd., to ale však níže - přesněji řečeno přímo pod mapou. Nachází se zde také strom a jezírko jenž se rozprostírají na place, kam Alfy svolávají vlky - jinak tam nemají ostatní moc co dělat - pokud něco nepotřebují. Samosebou je ale nezdvořilé budit Alfy ... Nachází se zde skrýš, ve které jsou k nalezení všmožné a vševzácné druhy rostlin - zvláště pak pro šamany a léčitele. Naleznete zde i Noru pro učedníky, jenž je jakoby 'ohraničena' norami vychovatelů. Plac před jejich norou je výhradně určen jim - ke hraní i učení se. Z tábora vede i tajná cesta, o níž vědí jen Alfy a Ti, kterým to řekli.

Oranžově = vchody ; Černá čmouha u jezírka a stromu = vlk - velikostní přirovnání.

 
https://img.ramagames.info/tniruxkS30.jpg

Doupě učedníků, Plac učedníků

 

Jak již bylo zmíněno, v tomto doupěti přebývají učedníci - to jest vlčata starší jednoho roku, jenž nemají rodiče, jejich rodiči jsou omegy, nebo přišli do smečky. Zde učedníci mohou spát, ale mohou i v samotné noře dovádět. Pravidla jim určují vychovatelé, Alfy a Bety. K doupěti patří i plac pro učedníky, jenž je ohraničen norami léčitelů a vychovatelů - s jedním východem. Učedníci se samosebou mohou toulat i v lese, důležité ale je aby je vychovatelé naučili zákonům smečky, slušnosti a pravidlům lovu. Zabít slabší, nechodit k hranicím, neotravovat alfy, respektovat nižší posty atd.

Skrýš

Takže snad samotný název hovoří za vše. Jak se výše psalo - jsou zde léčivé rostlinky pro léčitele a magiky. Nachází se zde různé přísady, jako je například dračí krev, peří pegase atd. jsou umístěny na vysokých policích a chráněny magickým kouzlem, takže není jednoduché se dovnitř tajně dostat.

Tajný vchod

Takže k jednotlivým doupatům se dostaneme později, nyní tu máme tajný vchod, jenž se nachází mezi doupětem Alf a Bet. Je z obou stran zakryt kamením, tudíž ti co o něm nevědí si ho ani nevšimnou. Kameny jsou těžké, takže zvednout je lze jedině za pomoci dobře směřované magie.

Jezírko, Strom

Toto nepotřebuje přesnější popis. Jezírko má normální vodu s malým množstvím miniaturních okrasných rybek. Využívá se zejména k léčení - nejbližší zdroj čerstvé vody - pokud je nemocný nějaký vlk, je často zaptřebí čerstvá, či studená voda. Strom je místem, přes které se dá dobře komunikovat s Drakem Přírody, zajišťuje také Alfám a Betám dostatek stínu.

Doupata

Tak a je načase přejít k doupatům. Doupata slouží k přenocování, v některých je také možnost uchování potravy. Začnout lze jednoznačně pouze doupětem Alf. Je to největší doupě v celém táboře, na jednom ze záhybů nory je místo pro velkou kořist a rostliny. Pokračuje se samosebou doupětem Bet. Je na tom téměř stejně jako doupě Alf, až na velikost - je menší. A nyní k jednotlivým doupatům a jejich "majitelům".

I. - - - - II. Nala III. - - - - IV. - - - - V. - - - - VI. vlčice Ceana VII. - - - - VIII. - - - - IX. vlk Flame X. - - - - XI. - - - - XII. - - - - XIII. - - - - IXX. - - - - IIXX. - - - - XX. - - - - XXI. - - - - XXII. - - - - XXIII. - - - - IIXXX. - - - - IXXX. - - - - XXXIV. - - - - XXXIII. - - - - XXXII. - - - - XXXI. - - - - XXX. - - - -

Pro přibližný přehled o vzhledu doupat:

Z vrchu - dá se vyšplhat nahoru a na place výti.

https://img.ramagames.info/tniruxmS7.jpg

Z boku - je zde lépe vidět vchod a cesta.

https://img.ramagames.info/tniruxbS9.jpg

 
 

 

Jaké chcete číslo doupěte?

Číslo doupěte

(pokud budu ve smečce) William | 08.06.2014

Asi bych poprosil o doupě číslo XXXI

Přidat nový příspěvek